Reklamacije i povrati

Raskid ugovora o kupoprodaji

Imate pravo, ne navodeći za to razlog, raskinuti ugovor o kupoprodaji u roku od 7 dana od dana preuzimanja robe ili nakon predavanja narudžbe, u slučaju da ste se predomislili prije isporuke robe.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji, potrebno je dostaviti prije isteka navedenog roka e-mail sa brojem narudžbe te razlogom raskida ugovora. E-mail je potrebno dostaviti na e-mail adresu: webshop@ljekarne-pharmad.hr

Povrat robe možete izvršiti besplatno putem ugovornog partnera GLS-a te je u tom slučaju dovoljno prilikom predavanja e-maila zatražiti prikup robe od strane Ljekarne PharmAD i zapakirati robu za povrat u originalnu transportnu ambalažu. Ako povrat robe želite izvršiti alternativnim načinima dostave, u tom slučaju dužni ste isti izvršiti o vlastitom trošku.

Preduvjet jednostranog raskida Ugovora jest da roba nije korištena te da se nalazi u originalnoj ambalaži uključivo s originalnim etiketama. Ako je došlo do korištenja (umanjenja vrijednosti), po primitku vraćene robe izvršit ćemo procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima upotrebe i sukladno tome odrediti koji će vam postotak povrata novca biti isplaćen. U takvim ćemo vas situacijama kontaktirati i pokušati pronaći obostrano najprihvatljivije rješenje.

Najkasnije u roku od 5 dana od dana kad smo zaprimili Vašu obavijest o odluci raskida ugovora, uz uvjet da ste izvršili svoju obvezu povrata isporučene robe, izvršit ćemo povrat Vaše uplate koristeći isto sredstvo plaćanja koje ste koristili prilikom narudžbe.

Nažalost, nismo u mogućnosti izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat vašeg izričitog izbora vrste prijevoza, niti bilo kakve druge troškove povezane s procesom povrata. Pošiljke koje su poslane na način da zahtijevaju plaćanje prilikom pouzeća također nismo u mogućnosti primiti.

* Prodavatelj zadržava pravo te osigurava povrat novca kupcu ukoliko neki od artikala nije raspoloživ.

REKLAMACIJE ROBE S NEDOSTATKOM

U zaista rijetkim slučajevima kada primite robu s nedostatkom, imate pravo na prigovor ili reklamaciju robe u zakonskom roku prema Zakonu o zaštiti potrošača.

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, omogućujemo Vam da svoje prigovore uputite na e-mail adresu webshop@ljekarne-pharmad.hr ili putem pošte na adresu Ljekarne PharmAD, Zagrebačka 99, 10291 Prigorje Brdovečko, Hrvatska. Na sve zaprimljene prigovore odgovorit ćemo u što kraćem roku, no najkasnije u roku od 5 dana od dana zaprimanja prigovora te ćemo riješiti Vaš prigovor na najpovoljniji mogući način.

Povrat u slučaju reklamacije robe s nedostatkom vrši se tako da nakon zaprimanja prigovora, u dogovoru s Vama, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja će preuzeti paket i vratiti ga na našu adresu.

Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda i, ako je potrebno, dodatnim vještačenjem, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.

Ako se utvrdi da je reklamacija pravovaljana, o našem trošku zamijenit ćemo robu za istovjetnu bez nedostataka ili vratiti cjelokupan iznos koji je plaćen za proizvod, uključivo s troškovima dostave.

U slučaju da reklamacija nije pravovaljana, tj. ako se prigovor potrošača odbije, kupac koji je uputio prigovor snosit će trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na adresu kupca.